Monday, September 7, 2009

Sekadar mimpi

Sedar tak sedar dh 17 hari kita berpuasa... pantas betul masa berlalu.. hari ni masjid kat felda aku buat majlis berbuke puasa kat masjid sempena nuzul quran.. aku bukan nak cerita pasal majlis kat masjid...

pagi tadi lepas sembahyang subuh aku tertido... dan aku bermimpi. mudah jer mimpi nye. aku nak kawin satu lagi... (jgn mrh yer Pn Nor Azlina... mimpi jer ni bukan betul betul) ape yng aku ingat bakal kedua isteri aku tu pun nye cun ala2 heliza.. masa nak akad nikah aku belum pun bersedia dengan pakaian pengantin aku... semua org dok tunggu aku untuk majlis akad nikah.. puas aku cari baju pengantin aku x jumpe pun... aku panggil le bakal isteri aku yg ala-ala heliza versi gelap tu tolong carikan baju.. x jumpe jugak... tiba2 muncul insan yang aku sgt2 kenal sambil membawa baju pengantin aku ( bini aku) ntah dtang dari mana ntah... dengan senyuman nye yg manis tu di suruh aku pakai baju pengantin... aku pun pakai le dengan cepat almaklum ler org semua sedang menunggu.... org nak kawin paham2 ler... nak melangkah keluar jer.... zasss.... aku terbangun dari tidur.... ish... potong stim betul.... hahahaaa....

mari kita berfikir sejenak.... minggu lepas ade seorang member aku bertanyakan nak ke kawin satu lagi.... mane ader lelaki kat atas muka bumi ni yg x nak perkara tu. tapi aku nak bertanyakan satu soalan... layakkah kita??? sama sama kita fikir dan renungkan...

0 comments:

Post a Comment