Tuesday, August 18, 2009

Salam Permulaan



Assalamualaikum....

Hari ni aku rase tangan aku gatal-gatal nak try benda yang baru (walaupun dh basi bagi sesetangah orang)... Create blog sendiri. So ni adalah percubaan pertama ler kira nye... Almaklumle zaman teknologi di hujung jari.. jadi kena gunakan sebaiknya..

Tujuan aku create blog ni untuk berkongsi apa shaja maklumat serta pengalaman hidup yang aku serta kalian tempuh... tak kira le kadang-kadang pengalaman yang kita tempuh tu diluar jangkaan sekali pun... Mungkin Allah SWT nak menguji sejauh mana umatnya bersabar dengan dugaan yang diberikan. Kadang-kadang dugaan ni... nikmat serta bencana/bala/masalah.. jadi sebagai manusia yang menangani setiap dugaan yang dianugerahkan... Bila diberikan kenikmatan bersyukur dan berkongsilah... dan jika diberikan musibah baersabar serta berdoa agar Tuhan tidak memberikan dugaan yang tidak mampu kita tanggung....

Cukuplah sekadar permulaan.... dan blog ini aku dedikasikan kepada isteri tersayang Pn. Nor Azlina Abdullah serta permata hati kami Muhammad Alif... Semoga dugaan dan cabaran yang Allah berikan dapat kita tempuh dan sentiasa bersabar dengannya.. Dan diharapkan dugaan yang ditempuhi menjadikan kita lebih matang dalam menempuhi kehidupan yang jauh lebih mencabar pada masa akan datang..

Wassalam

0 comments:

Post a Comment